Το Περού εξάγει 1 δισεκατομμύριο λίβρες αβοκάντο στον κόσμο για πρώτη φορά
Η πρώτη αποστολή περουβιανών αβοκάντο στις ΗΠΑ έφτασε με τη νέα σφραγίδα των «αγαπημένων του κόσμου». Εξουσιοδοτημένη από το Υπουργείο Γεωργίας αυτής της χώρας. Επιπλέον, το περουβιανό αβοκάντο θα είναι το πρώτο superfood με διαφημιστική κάλυψη στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Οι περουβιανές εξαγωγές προς τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη συνεχίζουν να αυξάνονται και φέτος. Οι αποστολές αναμένεται να φτάσουν σχεδόν τις 1 δισεκατομμύριο λίρες παγκοσμίως,. Εκ των οποίων 200-230 εκατομμύρια θα σταλούν σε διανομείς στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με στοιχεία του Peruvian Avocado Commission (PAC).
Αυτό καθιστά το Περού το δεύτερο μεγαλύτερο εξαγωγέα στον κόσμο. Τον πρώτο με αποστολές στην Ευρώπη και τον δεύτερο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Με τη δυνατότητα να αυξήσει σημαντικά την παρουσία του στην αμερικανική αγορά αυτή τη θερινή περίοδο, οι πρώτες αποστολές από το Περού έφτασαν στις Ηνωμένες Πολιτείες. Και είναι διαθέσιμες σε διαφημιστικά έντυπα έως τα τέλη Σεπτεμβρίου.
“Όπως είναι συνηθισμένο, το περουβιανό αβοκάντο θα προωθηθεί σε μεγάλο βαθμό από την Ημέρα Μνήμης έως την Ημέρα Εργασίας στις Ηνωμένες Πολιτείες “, δήλωσε ο Xavier Equihua, πρόεδρος της PAC, με έδρα την Ουάσινγκτον. Όπως εξήγησε ο Equihua, η καινοτομία αυτού είναι ότι το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ (USDA) επέτρεψε στην PAC να χρησιμοποιήσει το σύνθημα «Αβοκάντο από το Περού – το Αγαπημένο Αβοκάντο στον κόσμο» ” Είναι κάτι πολύ ισχυρό για τον περουβιανό γεωργικό τομέα που το USDA μας επιτρέπει να το χρησιμοποιούμε στις προωθήσεις μάρκετινγκ στις Ηνωμένες Πολιτείες “, τόνισε.
Η ζήτηση από την αμερικανική αγορά αυξήθηκε σταδιακά τα τελευταία χρόνια. Το Περού είναι έτοιμο να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να πουλήσουν περισσότερα φέτος αυξάνοντας την παρουσία του, δήλωσε η PAC. Της οποίας οι προσδοκίες δείχνουν να ξεπεράσουν τον όγκο του περασμένου έτους των 180 εκατομμύρια ευρώ.
Προωθητικές ενέργειες
Το Περού είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος παραγωγός / εξαγωγέας αβοκάντο στον κόσμο πίσω από το Μεξικό. Με την Ευρώπη να είναι η νούμερο ένα αγορά του ακολουθούμενη από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Το Περού θα εξάγει περίπου ένα δισεκατομμύριο λίρες παγκοσμίως. Εκ των οποίων 200-230 εκατομμύρια λίρες θα εξαχθούν στις ΗΠΑ, διψήφια αύξηση από το 2020.
Ως διαφημιστικό σκέλος της βιομηχανίας στις Ηνωμένες Πολιτείες, η PAC έχει προγραμματίσει ένα πρόγραμμα καθ ‘όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού για να κρατήσει τα αβοκάντο από το εμπορικό σήμα του Περού στο μυαλό των καταναλωτών. Και να τονώσει τις πωλήσεις σε ολόκληρη τη χώρα. Το Περού έχει σχεδιάσει διάφορες προσφορές που τονίζουν τον υγιή και ενεργό τρόπο ζωής που σχετίζεται με την κατανάλωση αβοκάντο.
Η συντριπτική πλειονότητα των προσφορών έχει προγραμματιστεί με μεγάλους εμπόρους λιανικής πώλησης στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά. Λόγω του υψηλότερου αναμενόμενου όγκου, τα αβοκάντο από το Περού είναι σε εξαιρετική θέση. Μερικά από τα κυριότερα σημεία που προσφέρει η PAC φέτος περιλαμβάνουν τα πρώτα τηλεοπτικά σποτ κατά τη διάρκεια κάλυψης των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο στο NBC και στο Telemundo.
Η PAC, στη 10η επέτειό της, επενδύει επίσης σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα προώθησης για βιολογικές προσφορές αβοκάντο. ” Είναι η πρώτη φορά που μια ένωση προϊόντων στο πλαίσιο ενός ομοσπονδιακού προγράμματος προώθησης θα επενδύσει κεφάλαια μάρκετινγκ σε ένα πρόγραμμα οργανικών αβοκάντο”, δήλωσε το μέλος του συμβουλίου εξαγωγέα Daniel Bustamante, από την PAC de Agricola Cerro Prieto, και κορυφαίος παραγωγός βιολογικών αβοκάντο στο Περού. «Είναι σημαντικό για την κατηγορία Αβοκάντο να προωθεί βιολογικά αβοκάντο επειδή είναι αναμφίβολα ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τομέας. Τα αβοκάντο από το Περού θα προσφέρουν ένα ισχυρό πρόγραμμα βιολογικής προώθησης που θα αναλυθεί καθώς προχωρά η σεζόν », πρόσθεσε ο Bob Lucy του Del Rey Avocados, μέλος του συμβουλίου εισαγωγέων της PAC.